miércoles, 25 de diciembre de 2013

Golden stripes

Una de las cosas que me ha sorprendido de la Navidad en Chile (aparte de lo raro que resulta para mí pasar la cena de Nochebuena a 25ºC) es que aquí muchas tiendas empiezan las rebajas antes del 24 de Diciembre. Esta falda que os enseño hoy la compré rebajada el mismísimo día antes de Navidad, y es el atuendo que llevé a la cena. Sabéis que me encantan las prendas de lentejuelas, y está me pareció perfecta para la ocasión. 

Recordad que sigue abierto el concurso de Dressale. Para participar, sólo tenéis que hacer click aquí.

One thing that surprised me most about Christmas in Chile (besides what unusual is for me to spend Christmas dinner at 25°C) is that there are a lot of stores where sales start before December 24th. I bought this skirt discounted the  day before Christmas, and it´s the outfit I wore for dinner. You already know my love for sequins so I found that this would be perfect for the occasion.

Remember that the Dressale Christmas Giveaway is still open. To participate just click here.





I was wearing:
Shirt: Index / Sequined skirt: Alaniz / Heels: Zara / Necklace: H&M



Get this look for $110+ on Lookastic: Black and White Horizontal Striped Sequin Pencil Skirt, Black Dress Shirt, Brown Leather Clutch, White Leather Heeled Sandals, White Necklace, and Dark Brown Sunglasses

10 comentarios:

  1. qué guapa. me gusta mucho tu falda. ¡Felices Fiestas!
    diannetho.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  2. great outfit. would you like to follow each other on GFC, G+ and Bloglovin? if you do, just follow me and let me know on my blog. I'll follow you right back! :)

    love, M

    my-dailybasis.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. Love everything about this beautiful outfit, it's been perfectly styled too!


    http://anatkoren.blogspot.co.il/

    ResponderEliminar
  4. Great outfit!
    Mafalda ❤
    www.mafaldadotzero.blogspot.fr

    ResponderEliminar
  5. Me encanta tu falda, donde la has comprado?. Te queda genial. Felices Fiestas

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola! La compré en Paris, unos grandes almacenes que hay en Santiago de Chile casi por cualquier esquina :D

      Eliminar
  6. Un outfit precioso!
    La verdad es que tengo un poco de envidia, pasar la Navidad a 25º! Aunque donde yo vivo hace frío, pero no estamos bajo cero :)
    Me encantaron tus sandalias!

    Un saludo y Felices Fiestas!
    Amanda
    www.somethingfashion.es

    ResponderEliminar
  7. Encanto la falda! Es muy elegante.

    -Tallia
    trendinginfashion.blogspot.com

    ResponderEliminar
  8. Encanto la falda! Es muy elegante.

    -Tallia
    trendinginfashion.blogspot.com

    ResponderEliminar
  9. Gorgeous outfit and love your skirt!

    Greetings from London,

    chrissabella.blogspot.com

    ResponderEliminar